CoD 4 ongelma ''code_post_gfx''
Eli käynnistän pelin pikakuvakkeesta kunnes ruutu muuttuu mustaksi ja resot heittää ties mitä ja palaa työpöydälle, ja heittää virheilmoituksen Cod 4 konsoliin:
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
ERROR: unable to load eq filter.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 2x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Fastfile for zone 'code_post_gfx' is corrupt or unreadable.
Eli mikä neuvoksi olen googlettanut kaikki sivut läpi epätoivoisena ja en tiedä mitä enään tehdä.
Ongelman kuva.
----- Initializing Renderer ----
----- Client Initialization Complete -----
Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound
ERROR: unable to load eq filter.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 2x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Fastfile for zone 'code_post_gfx' is corrupt or unreadable.
Eli mikä neuvoksi olen googlettanut kaikki sivut läpi epätoivoisena ja en tiedä mitä enään tehdä.
Ongelman kuva.
Aihetta on muokattu: 25.11.2007 00:52
MAINOS
MAINOS
#1 Reininstall ei toiminut, :(
Tuota toista vaihtoehtoa testaan parahillaan, hyvä että saa näin yöaikaankin apua ;)
#2 tuo toimi mutta nyt tulee ongelma: Couldn't load image 'gamefonts_pc' ELi jos tuon filun jostain sais ;)
Tuota toista vaihtoehtoa testaan parahillaan, hyvä että saa näin yöaikaankin apua ;)
#2 tuo toimi mutta nyt tulee ongelma: Couldn't load image 'gamefonts_pc' ELi jos tuon filun jostain sais ;)
Viestiä on muokattu: 25.11.2007 02:28
Noita tiedostoja voi olla korruptoitunut aika montakin kappaletta, että varmaan nopeemmin saisit toimimaan reinstallilla
Ja tuosta 'gamefonts_pc'. Katoin nopeasti läpi niin ei ollut noissa kansioissa niin sen täytyy olla noissa iw_01.iwd, iw_02.iwd jne. tiedostoissa, että en jaksa ruveta etsimään tuota yhtä tiedostoa, koska niitä on aikas paljon
Ja tuosta 'gamefonts_pc'. Katoin nopeasti läpi niin ei ollut noissa kansioissa niin sen täytyy olla noissa iw_01.iwd, iw_02.iwd jne. tiedostoissa, että en jaksa ruveta etsimään tuota yhtä tiedostoa, koska niitä on aikas paljon
No juu upinpa ton filun sitten kans
klik
laitat siis ton main/localized_english_iw00.iwd tiedostoon.
Toivottavasti toimii nyt
edit:
minulta ainakin loppuu akku kohta, että taidanpas mennä nukkumaan katellaan sitten huomenna lisää jos et saa toimimaan
klik
laitat siis ton main/localized_english_iw00.iwd tiedostoon.
Toivottavasti toimii nyt
edit:
minulta ainakin loppuu akku kohta, että taidanpas mennä nukkumaan katellaan sitten huomenna lisää jos et saa toimimaan
Viestiä on muokattu: 25.11.2007 02:37
Osallistu keskusteluun ja rekisteröidy sivustolle.