GameVideos.com:lla on videoarkistossaan vielä yksi Battlefield: Bad Companyn yksinpelivideo. Tällä kertaa pelaajana toiminut henkilö osaa jopa tähdätä ja ampua, ja meno on muutenkin melko nopeatempoista, mutta antaa varmasti sopivan kuvan siitä mitä peli tulee oikeastikin olemaan. Siis hektistä mäiskettä ja taistelua hengissä pysymisestä sekä kullan hallussapitämisestä. Jos edelliset videot tuntuivat tylsiltä ja saivat aikaan huonon vaikutelman, katso tämä ja tuomitse vasta sitten!
Katso video!
Katso video!
MAINOS
MAINOS
1
10.03.2008 22:10
#1
Kyl oli makeen näköstä ku tolla tykillä alko taloja paukuttelemaan!
10.03.2008 22:32
#2
10.03.2008 22:42
#3
Team: [YMFO]
10.03.2008 23:30
#4
Pikaisesti kun kattelin tätä sekä edellisiä videoita niin näyttää taas menevän puolet lippaasta ennen kuin vastustaja kuolee. Tai sit ampuja vaan oli todella surkea.
Eli mennään oikeaan suuntaan, jos puhutaan "realistisuudesta".
11.03.2008 00:42
#5
Jos vieressä kranaatti räjäyttää seinän niin jääkö ihminen seisaalteen siihen missä olikin vai lennähtääkö/kaatuuko poispäin räjähdyksestä?
Muuten peli vaikuttaa hienolta. Toivoisin tosin, että peli tehtäisiin samaan aikaan myös PC:lle, ettei tarvitse mahdollisesti myöhemmin kärvistellä huonoa käännöstä pelatessa. Minulla on harmillisesti jo kokemusta eri peleistä, mm. The Elder Scrolls IV: Oblivionista, joiden käyttöliittymä PC:llä on (ilman kolmannen osapuolen modifikaatioita) kauhea.
11.03.2008 09:17
#6
Olisi hienoa, jos saisivat realistisuutta räjähdyksiin sekä hahmojen omaan inertiaan.
Jos vieressä kranaatti räjäyttää seinän niin jääkö ihminen seisaalteen siihen missä olikin vai lennähtääkö/kaatuuko poispäin räjähdyksestä?
Muuten peli vaikuttaa hienolta. Toivoisin tosin, että peli tehtäisiin samaan aikaan myös PC:lle, ettei tarvitse mahdollisesti myöhemmin kärvistellä huonoa käännöstä pelatessa. Minulla on harmillisesti jo kokemusta eri peleistä, mm. The Elder Scrolls IV: Oblivionista, joiden käyttöliittymä PC:llä on (ilman kolmannen osapuolen modifikaatioita) kauhea.
Oblivion on julkaistu ensin PC:llä. Konsoleille tuli vuotta myöhemmin julkaisusta.
Edit: olin väärässä. PS3 versio tuli myöhemmin.
11.03.2008 13:47
#7
Olisi hienoa, jos saisivat realistisuutta räjähdyksiin sekä hahmojen omaan inertiaan.
Jos vieressä kranaatti räjäyttää seinän niin jääkö ihminen seisaalteen siihen missä olikin vai lennähtääkö/kaatuuko poispäin räjähdyksestä?
Joo itekki vähän ihmettelen ku tyyppi vaa tyynenä siinä seisoo ja kattoo ku seinä menee paskaks mutta itelle ei paljoakaan tapahdu. Oikeasti ku olis ni varmasti kaveri lentäis ainaki selälleen siitä. Kai
Team: =WAR=
11.03.2008 14:28
#8
Taisi kyseessä olla vielä keskeneräinen peli? Joten eipä se keskeneräinen ruokakaan hyvälle maistu varsinkaan kun se on tehty mutta ei lämmitetty ;D Joten jos kesäksi pojat pelin meinaa väsätä niin tässähän on vielä monta kuukautta edessä.
11.03.2008 14:41
#9
Olisi hienoa, jos saisivat realistisuutta räjähdyksiin sekä hahmojen omaan inertiaan.
Jos vieressä kranaatti räjäyttää seinän niin jääkö ihminen seisaalteen siihen missä olikin vai lennähtääkö/kaatuuko poispäin räjähdyksestä?
Joo itekki vähän ihmettelen ku tyyppi vaa tyynenä siinä seisoo ja kattoo ku seinä menee paskaks mutta itelle ei paljoakaan tapahdu. Oikeasti ku olis ni varmasti kaveri lentäis ainaki selälleen siitä. Kai
Älkää nyt liikaa tuomitko. Miettikää nyt edes että kuinka vaikeaa on tuon tekoälyn tekeminen.. Se vie myös aikaa. Mutta minun mielestä se olisi kyllä hyvä jos vähän reagoisi siihen kranaattiin. Mutta toivotaan että tulee hyvä peli
11.03.2008 16:11
#10
Team: =BFP=
11.03.2008 16:38
#11
11.03.2008 17:25
#12
11.03.2008 17:47
#13
kyllähän tuo vaikuttaa kaikinpuolin lupaavalta peliltä eikåä julkasuunkaan ole kuin pari viikkoa
Jossain sanottiin et tää tulee vasta kesäkuussa joten ikävä kyllä joudutaan vielä jonkin aikaa odottaamaan
11.03.2008 17:59
#14
Olisi hienoa, jos saisivat realistisuutta räjähdyksiin sekä hahmojen omaan inertiaan.
Jos vieressä kranaatti räjäyttää seinän niin jääkö ihminen seisaalteen siihen missä olikin vai lennähtääkö/kaatuuko poispäin räjähdyksestä?
Joo itekki vähän ihmettelen ku tyyppi vaa tyynenä siinä seisoo ja kattoo ku seinä menee paskaks mutta itelle ei paljoakaan tapahdu. Oikeasti ku olis ni varmasti kaveri lentäis ainaki selälleen siitä. Kai
Älkää nyt liikaa tuomitko. Miettikää nyt edes että kuinka vaikeaa on tuon tekoälyn tekeminen.. Se vie myös aikaa. Mutta minun mielestä se olisi kyllä hyvä jos vähän reagoisi siihen kranaattiin. Mutta toivotaan että tulee hyvä peli
Joo ei se varmasti helppoa ole, mutta varmasti tulee ainaki pelaamisen arvonen peli! Vois alkaa vaikka saman tien paukuttaa jos vaa peli olis jo julkaistu!
11.03.2008 18:11
#15
Hyvältähän tuo näyttää, mutta se huolestuttaa että jos tulee pc:lle niin millaiset laitteistovaatimukset ovat näyttää meinaan aika hienolta
Miksi tästä PC-konversiosta pitää jauhaa vieläkin, kun ei sellaista ole tulossa. BC on vain konsoleille, ellei toisin ilmoteta.
11.03.2008 18:16
#16
Hyvältähän tuo näyttää, mutta se huolestuttaa että jos tulee pc:lle niin millaiset laitteistovaatimukset ovat näyttää meinaan aika hienolta
Miksi tästä PC-konversiosta pitää jauhaa vieläkin, kun ei sellaista ole tulossa. BC on vain konsoleille, ellei toisin ilmoteta.
Alustat: PS3 ja XBOX360
Vaikee ymmärtää ettei siin oo PC. Onhan se tietty mahdollist et jossain vaiheessa siinä on PC.
11.03.2008 18:35
#17
Olisi hienoa, jos saisivat realistisuutta räjähdyksiin sekä hahmojen omaan inertiaan.
Kyllähän toi mahollista ja siistiä ois mut se kaatumisen/pienen ilmalennon animointi ois sitte iha oma stoorinsa. Pitäs kaikki "kamera" sheikit, kropan ja raajojen liikkeet saada kohilleen et näyttäis hienolta... ja siihe viel keksiä et miten se maasta nouseminen tapahtuu jne jne.
Vähän OT:
oma unelma peli ois jokseenki tämmönen:
-Hyvä tarina
-Vauriot vaikuttaa liikkumis kykyyn
-pelihahmo kaatuu paineaallosta/jalka osumasta(ei välttämättä kaadu mut tipahtaa polvilleen tai jtn.)/mahollisesti maastossa juostessa
-Hyvin ja hillitysti mallinnettu gore (raajat irtoaa jossain tilanteissa ja luodit tekee vaurioita kroppaan)
-Ase voi pudota kädestä/jumiutua/hajota
-Näyttävä ja suht aito maaston tuhoutuminen fysiikoineen
-Mikään ei katoa pelikentältä (esim. räjähtäneet ajoneuvot)
-Joku innovatiivinen lähitaistelu (kuristaa, potkia, töniä, lyödä ja käyttää kaikkea mitä maastosta löytyy aseena) ja toi toimis esim. X0:lla nii et vasen tatti = vasemman käden liike jne jne.
-Hienot grafiikat
-Aidot äänet
Toihan vaatis aika sairaita specsejä koneelta ja kovaa työtä
kehittäjiltä mut ois se kyl siistiä. Vois perustaa peli-yhtiön...
1