Tällä kertaa Patrick Liu on joutunut Gamasutra.com:in piinapenkkiin. Aiheena kaikkien suureksi yllätykseksi on täksi kesäksi lupailtu Battlefield 1943.
Haastattelussa Liu kertoo, kuinka pelin idea syntyi ikäänkuin vahingossa. Lähtökohtana oli vain loistava Frostbite pelimoottori ja rakkaus BF1942:sta kohtaan. Pienien kokeilujen jälkeen idea tuntui niin hyvältä, että se oli pakko julkaista.
Paljon puhetta herättänyt hahmon itsestäänparaneminenkin oli käsitteillä. Nykyään kyseinen ominaisuus on hyvin monessa FPS pelissä jo mukana ja sen todettiin tuovan uutta potkua tähän peliin. Kuitenkin tarkentaen, että tarkoituksena ei ole tuoda kyseistä ominaisuutta kaikkiin tuleviin peleihin.
Haastattelussa myös sivuttiin ensi talveksi lupailtua BF:BC2:sta. Ilmi tuli, että yksinpelaamismoodiin tullaan panostamaan hyvin paljon ja pelistä lupailtiin muutenkin massiivista ja eeppistä.
BF1943:sen kohderyhmänä näyttäisi olevan hieman varttuneemmat pelaajat, joilla ei ole aikaa pelata kahdeksaa tuntia päivässä töiden ja perheen takia, mutta haluavat silti täyden pelikokemuksen ja pelata tosissaan.
Lue koko haastattelu täältä.
Haastattelussa Liu kertoo, kuinka pelin idea syntyi ikäänkuin vahingossa. Lähtökohtana oli vain loistava Frostbite pelimoottori ja rakkaus BF1942:sta kohtaan. Pienien kokeilujen jälkeen idea tuntui niin hyvältä, että se oli pakko julkaista.
Paljon puhetta herättänyt hahmon itsestäänparaneminenkin oli käsitteillä. Nykyään kyseinen ominaisuus on hyvin monessa FPS pelissä jo mukana ja sen todettiin tuovan uutta potkua tähän peliin. Kuitenkin tarkentaen, että tarkoituksena ei ole tuoda kyseistä ominaisuutta kaikkiin tuleviin peleihin.
Haastattelussa myös sivuttiin ensi talveksi lupailtua BF:BC2:sta. Ilmi tuli, että yksinpelaamismoodiin tullaan panostamaan hyvin paljon ja pelistä lupailtiin muutenkin massiivista ja eeppistä.
BF1943:sen kohderyhmänä näyttäisi olevan hieman varttuneemmat pelaajat, joilla ei ole aikaa pelata kahdeksaa tuntia päivässä töiden ja perheen takia, mutta haluavat silti täyden pelikokemuksen ja pelata tosissaan.
Lue koko haastattelu täältä.
MAINOS
MAINOS
1
Team: [YMFO]
26.02.2009 13:08
#1
1