Left 4 Dead 2:n Xbox 360 -versio on kärsinyt ajoittaisesta lagista, joka on ollut puhtaasti seurausta valtavasta pelaajamäärästä. Alimitoitettuun palvelinvalikoimaan on nyt puututtu parantamalla verkkoinfastruktuuria ja lisäämällä palvelimien määrää. Pelin pitäisikin olla jatkossa lagiton.
Tilanteen kehittymistä valvotaan ja palvelimien lisäämistä jatketaan tarvittaessa.
Lähde
Tilanteen kehittymistä valvotaan ja palvelimien lisäämistä jatketaan tarvittaessa.
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
26.11.2009 11:17
#1
26.11.2009 13:41
#2
Team: Menace
26.11.2009 13:45
#3
Joo ja PC:lle ei mitään vaikka 90% dediservuista on jollain 200-500 pingillä.
Sehän johtuu vain serverien vähäisyydestä. Kyllä niitä sieltä lisää tulee, nyt alkaa jo löytymään ok servuja jo ensimmäisellä yrityksellä.
26.11.2009 14:03
#4
Joo ja PC:lle ei mitään vaikka 90% dediservuista on jollain 200-500 pingillä.
Ei niitä servuja iha päiväs tuu, kyl niit koht tulee lähemmäski ku johki jenkkeihi =)
26.11.2009 21:30
#5
Joo ja PC:lle ei mitään vaikka 90% dediservuista on jollain 200-500 pingillä.
Tavalliset kampanjat eivät juuri vaadi nopeaa kaistaa paikallisissa peleissä ja 4vs4-pelien palvelimien määrä on nousussa. Aikoinaan oli myös L4D1:n julkaisun aikaan todella vähän kelvollisia pelipalvelimia käytettävissä verrattuna pelaajamäärään ja tilanne on siitä parantunut.
1