Valven blogipläjäys antaa ymmärtää, että lähiaikoina on jälleen tulossa jotain merkittävää. Tähän asti voimme tietää, että Engineer-päivitys ja Polycount Pack ovat matkalla. Koskeeko kohde jotakin näistä vai ihan muuta, sitä emme vielä tiedä.
Lisäksi pitkään toiminut TF2 Wiki on muuttunut viralliseksi, eli se on myös siirtynyt TF2:n virallisen osoitteen alle. Wikiin pääsee tästä.
Lisäksi pitkään toiminut TF2 Wiki on muuttunut viralliseksi, eli se on myös siirtynyt TF2:n virallisen osoitteen alle. Wikiin pääsee tästä.
Do you hear that? That ominous, otherworldly silence? That's what we in the game biz call the calm before a storm. And keep listening... do you hear that distant rumble? We call that thunder. It happens during a storm whenever it's not quiet.
All of these portents can only mean one thing: Something big is happening. The fact that everybody else on the team keeps telling me that it's only weather, and that weather can't talk to you, tells me they're all in on it. (And possibly not human? More on this later.)
Perhaps it's the upcoming Polycount Pack update making the hair on the back of my neck stand up, and the Australia-shaped hair on my back matte itself back down, since it means we'll be shipping the best of the amazing Polycount Contest entries. Be glad you're not one of us, forced to order that list of magnificent items into some kind of hierarchy. Maybe we'll just announce they've all won first place.
Or maybe it's the release of the Official TF2 Wiki that's made weather choose me as its emissary on Earth. Developed by the administrators of the unofficial TF2 wiki, it's a perfect place to find out everything you ever wanted to know about TF2, but were too afraid to type into Google. Head over there and see if you can help them out. If you're a useful enough contributor, the weather might talk to you too. It might even point out which of the people on your team aren't real humans. Then we could compare notes.
Or maybe, just maybe, it's something else entirely.
All of these portents can only mean one thing: Something big is happening. The fact that everybody else on the team keeps telling me that it's only weather, and that weather can't talk to you, tells me they're all in on it. (And possibly not human? More on this later.)
Perhaps it's the upcoming Polycount Pack update making the hair on the back of my neck stand up, and the Australia-shaped hair on my back matte itself back down, since it means we'll be shipping the best of the amazing Polycount Contest entries. Be glad you're not one of us, forced to order that list of magnificent items into some kind of hierarchy. Maybe we'll just announce they've all won first place.
Or maybe it's the release of the Official TF2 Wiki that's made weather choose me as its emissary on Earth. Developed by the administrators of the unofficial TF2 wiki, it's a perfect place to find out everything you ever wanted to know about TF2, but were too afraid to type into Google. Head over there and see if you can help them out. If you're a useful enough contributor, the weather might talk to you too. It might even point out which of the people on your team aren't real humans. Then we could compare notes.
Or maybe, just maybe, it's something else entirely.
MAINOS
MAINOS
1
01.07.2010 22:06
#1
01.07.2010 22:36
#2
01.07.2010 22:44
#3
01.07.2010 23:07
#4
01.07.2010 23:32
#5
01.07.2010 23:59
#6
02.07.2010 00:22
#7
Sais jo pikku hiljaa tulla se ennen passingia tapahtumat tulla. Kiinostaa mite se Bill kuoli. Tuntuu että valve unohtaa jotkut pelit iha kokonaa. kai niillä on sit kiireitä ku on portal 2 tulossa ja TF 2 päivitykset.
tai sit niit kiinnostaa peli joka tuottaa enemmä rahaa?
02.07.2010 00:35
#8
Sais jo pikku hiljaa tulla se ennen passingia tapahtumat tulla. Kiinostaa mite se Bill kuoli. Tuntuu että valve unohtaa jotkut pelit iha kokonaa. kai niillä on sit kiireitä ku on portal 2 tulossa ja TF 2 päivitykset.
Kyllä ne sais left 4 deadeille laittaa jonkinsortin lisäosaa, mutta siis toi Billin kuolema kun oli vähän selvä homma jos olet sellainen pelaaja joka jaksaa keskittyä itse peliin ja sen tarinaan.
Siellähän se makaa jossain huoneessa jonkun riiviön runtelemana (sen voi ihan nähdä myös) ja siinä kerrottiin että se lähetettiin sinne mutta sittepähä sinne se jäi.
02.07.2010 00:36
#9
Sais jo pikku hiljaa tulla se ennen passingia tapahtumat tulla. Kiinostaa mite se Bill kuoli. Tuntuu että valve unohtaa jotkut pelit iha kokonaa. kai niillä on sit kiireitä ku on portal 2 tulossa ja TF 2 päivitykset.
tai sit niit kiinnostaa peli joka tuottaa enemmä rahaa?
TF 2 päivitykset on ilmaisia. L4D ja L4D 2 on maksullisii ollu konsolille L4D 1 on myyny vissii miljoonan ja L4D 2 myös nii en tajuu miks Valvee ei kiinosta tehä enää L4Deille kunno päivityksiä kui kerra vuodes.
Crash oli aika vauhilla tehty sillo L4D 1 ja the passing oli iha hyvä, mutta varmaa viimeinen. Jäi aika lyhyt ikäseks peliks konsolille ku eivät valven hemmot jaksa tehä jotai uutta.
Iha viidyttäviä on ollu, mut rupee se l4d pikku hiljaa kuihtumaa, jos ei tuu jotai uutta nyt.
Team: =BFP=
02.07.2010 00:51
#10
http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=15625172&postcount=35
Eli L4D 1 materiaalia ei ole unohdettu ja sitä työstetään. L4D:n lisämateriaalin maksullisuuden syy on EA joka laskuttaa lisämateriaalista. TF2 kärsi konsolilla suurista vaikeuksista kun puhutaan lisämateriaalista. L4D taas on ollut helpompaa ja siksi EA lätkäisee mätkyt pelaajille.
Vaikka olenkin L4D 1 ja 2:n omistaja ja halu lisämateriaaliin on suuri, ei sille ole niin suurta halua kuin TF2:n. Vaikka pidän L4D sarjasta älyttömästi (1 kyllä iski todella kovaa ja 2 jatkoi), TF2 on mulle ollut se peli joka todennäköisesti tulee yhtenä suurimpana tapauksena säilymään omassa nettimoninpeli historiassa. TF2 menee hyvin itsekin pelatessa (PP:n servut) ja siinä on yksi juttu joka vie monipuolisuudessa kaikkien edelle. 9 Hahmoluokkaa nimittäin.
L4D2:ta pelaan ainoastaan kavereiden kanssa. Silloin fiilis on nimittäin huipussaan ja ei mene hermot koko ajan sooloileviin, täysin paskasti ajatteleviin ääliöihin jotka luulevat että pelin suurin hauskuus on ampua toisia haulikolla takaraivoon. Joskus saattaa mennä jopa 1kk ennen kuin palaan kavereiden kanssa leftistä pelaamaan.
Eksyi vähän aiheesta, mutta mielipide tästä uutisesta on:
Loistavaa! Suurella mielenkiinnolla jään odottelemaan.
edit: TF2 pelkistettynä alk.muotoon? :) Demoman ylivoimainen, pyrolla ei airblastia.. eli ei kiitos.
02.07.2010 07:09
#11
02.07.2010 10:47
#12
02.07.2010 11:30
#13
Muffahille uutisia L4D 1:stä:
http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=15625172&postcount=35
Eli L4D 1 materiaalia ei ole unohdettu ja sitä työstetään. L4D:n lisämateriaalin maksullisuuden syy on EA joka laskuttaa lisämateriaalista. TF2 kärsi konsolilla suurista vaikeuksista kun puhutaan lisämateriaalista. L4D taas on ollut helpompaa ja siksi EA lätkäisee mätkyt pelaajille.
Vaikka olenkin L4D 1 ja 2:n omistaja ja halu lisämateriaaliin on suuri, ei sille ole niin suurta halua kuin TF2:n. Vaikka pidän L4D sarjasta älyttömästi (1 kyllä iski todella kovaa ja 2 jatkoi), TF2 on mulle ollut se peli joka todennäköisesti tulee yhtenä suurimpana tapauksena säilymään omassa nettimoninpeli historiassa. TF2 menee hyvin itsekin pelatessa (PP:n servut) ja siinä on yksi juttu joka vie monipuolisuudessa kaikkien edelle. 9 Hahmoluokkaa nimittäin.
L4D2:ta pelaan ainoastaan kavereiden kanssa. Silloin fiilis on nimittäin huipussaan ja ei mene hermot koko ajan sooloileviin, täysin paskasti ajatteleviin ääliöihin jotka luulevat että pelin suurin hauskuus on ampua toisia haulikolla takaraivoon. Joskus saattaa mennä jopa 1kk ennen kuin palaan kavereiden kanssa leftistä pelaamaan.
Eksyi vähän aiheesta, mutta mielipide tästä uutisesta on:
Loistavaa! Suurella mielenkiinnolla jään odottelemaan.
edit: TF2 pelkistettynä alk.muotoon? :) Demoman ylivoimainen, pyrolla ei airblastia.. eli ei kiitos.
Ehh... Mikä Left 4 Dead 1:n tai 2:n DLC on ollut muka maksullinen?
Niin ja miten EA liittyy Valven peliin?
02.07.2010 11:40
#14
(PP:n servut)
Team: =BFP=
02.07.2010 12:21
#15
Muffahille uutisia L4D 1:stä:
http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=15625172&postcount=35
Eli L4D 1 materiaalia ei ole unohdettu ja sitä työstetään. L4D:n lisämateriaalin maksullisuuden syy on EA joka laskuttaa lisämateriaalista. TF2 kärsi konsolilla suurista vaikeuksista kun puhutaan lisämateriaalista. L4D taas on ollut helpompaa ja siksi EA lätkäisee mätkyt pelaajille.
Vaikka olenkin L4D 1 ja 2:n omistaja ja halu lisämateriaaliin on suuri, ei sille ole niin suurta halua kuin TF2:n. Vaikka pidän L4D sarjasta älyttömästi (1 kyllä iski todella kovaa ja 2 jatkoi), TF2 on mulle ollut se peli joka todennäköisesti tulee yhtenä suurimpana tapauksena säilymään omassa nettimoninpeli historiassa. TF2 menee hyvin itsekin pelatessa (PP:n servut) ja siinä on yksi juttu joka vie monipuolisuudessa kaikkien edelle. 9 Hahmoluokkaa nimittäin.
L4D2:ta pelaan ainoastaan kavereiden kanssa. Silloin fiilis on nimittäin huipussaan ja ei mene hermot koko ajan sooloileviin, täysin paskasti ajatteleviin ääliöihin jotka luulevat että pelin suurin hauskuus on ampua toisia haulikolla takaraivoon. Joskus saattaa mennä jopa 1kk ennen kuin palaan kavereiden kanssa leftistä pelaamaan.
Eksyi vähän aiheesta, mutta mielipide tästä uutisesta on:
Loistavaa! Suurella mielenkiinnolla jään odottelemaan.
edit: TF2 pelkistettynä alk.muotoon? :) Demoman ylivoimainen, pyrolla ei airblastia.. eli ei kiitos.
Ehh... Mikä Left 4 Dead 1:n tai 2:n DLC on ollut muka maksullinen?
Niin ja miten EA liittyy Valven peliin?
Molemmat, se Crash course että the Passing. Mutta XBOXILLE. Yritä edes päätellä. Ja EA julkaisee konsoliversioiden levyversiot. Tuli pieni lapsus tässä kuitenkin siitä että se on Microsoft joka ne maksut laittaa, ei EA.
edit: TuCe, kaikkia ei voi miellyttää.
02.07.2010 17:51
#16
kaikkia ei voi miellyttää.
Team: =BFP=
02.07.2010 18:54
#17
kaikkia ei voi miellyttää.
Voisitko ehkä selventää..?
02.07.2010 19:17
#18
kaikkia ei voi miellyttää.
Voisitko ehkä selventää..?
#gather.fi
1