Jos Modern Warfare 3:n ärsyttävistä puolista yksi nostetaan ylitse muiden, on se ehdottomasti deathstreakit. Vähemmän taitavien pelaajien auttamiseen tarkoitetut useammasta kuolemasta palkitsevat edut ovat paikoitellen pahasti häiritseviä. Eniten kismaa aiheuttavat Final Standin ja Dead Man's Handin kaltaiset deathstreakit, joilla tämä juuri tapettu sotilas voi napata edes yhden tapon.
Infinity Wardin entinen yhteisövastaava ja nykyinen luova strategisti Robert Bowling jakaa negatiivisen näkökannan deathstreakeihin. Siitä huolimatta niitä ei olla poistamassa ainakaan Modern Warfare 3:sta, hiomassa tosin ehkä. Bowlingin mukaan tilannetta on pohdittu aikaisemminkin, mutta tilastot näyttävät, että pelaajat käyttävät näitä ärsyttäviäkin deathstreakeja ja vieläpä paljon. Jos hiomisprosessiin lähdetään, saavat Dead Man's Handin C4:t tehokkuusloivennuksen.
Pelaajat ovat ehdottaneet, että deathstreakeista tehtäisiin ei-kuolettavia eli Copycatin ja Juicedin kaltaisia. Bowlingkin on tämän kannalla ja ehdottaa, että tappavien deathstreakin käyttö lopetettaisiin, mikä toimisi merkkinä tarpeesta muutokseen. Jos pelaajien huomataan suosivan ennemmin muita vaihtoehtoja, lähdetään syitä käyttäytymiselle selvittämään.
Bowling ei vain tainnut tulla ajatelleeksi, että jos tappavat deathstreakit toimivat ja tuottavat edes sen yhden säälitapon kierroksen aikana, ei sen käyttöä tulla varmasti lopettamaan. Eikö pelin kehityssuunnan päättämisvastuu ole tekijöillä eikä pelaajilla?
Lähde
Infinity Wardin entinen yhteisövastaava ja nykyinen luova strategisti Robert Bowling jakaa negatiivisen näkökannan deathstreakeihin. Siitä huolimatta niitä ei olla poistamassa ainakaan Modern Warfare 3:sta, hiomassa tosin ehkä. Bowlingin mukaan tilannetta on pohdittu aikaisemminkin, mutta tilastot näyttävät, että pelaajat käyttävät näitä ärsyttäviäkin deathstreakeja ja vieläpä paljon. Jos hiomisprosessiin lähdetään, saavat Dead Man's Handin C4:t tehokkuusloivennuksen.
Pelaajat ovat ehdottaneet, että deathstreakeista tehtäisiin ei-kuolettavia eli Copycatin ja Juicedin kaltaisia. Bowlingkin on tämän kannalla ja ehdottaa, että tappavien deathstreakin käyttö lopetettaisiin, mikä toimisi merkkinä tarpeesta muutokseen. Jos pelaajien huomataan suosivan ennemmin muita vaihtoehtoja, lähdetään syitä käyttäytymiselle selvittämään.
Bowling ei vain tainnut tulla ajatelleeksi, että jos tappavat deathstreakit toimivat ja tuottavat edes sen yhden säälitapon kierroksen aikana, ei sen käyttöä tulla varmasti lopettamaan. Eikö pelin kehityssuunnan päättämisvastuu ole tekijöillä eikä pelaajilla?
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
1