Game Developers Conferencessa lehdistöä kuumotettiin Suomen aikaa viime yönä, kun Battlefield 3:n toisen lisärin esittely tapahtui suljettujen ovien takana. Kaikelle esitellylle materiaalille asetettiin päivän pituinen vaitiolovelvollisuus, joten uutiset siitä mitä oikeasti on tulossa, saavuttavat Internetiin tämän päivän aikana.
Yhdessäkin päivässä on runsaasti tunteja huhuilemiselle, joka tietysti käy villinä. Useammatkin lähteet mainitsevat lisärin nimiehdokkaaksi sellaisen kuin Close Quarters. Battlelogin kautta on onnistuttu kaivamaan tietoa DICE:n palvelimesta, jossa kierrossa on tuntemattomia karttoja ja uusia kulkuneuvoja kuten UH-60 Blackhawk -helikopteri ja M6 Linebacker -ilmatorjuntapanssarivaunu.
Jos Close Quarters -nimi osuu oikeaan, on luvassa jalkaväkipainotteisia karttoja tiiviissä tunnelmissa.
Lähde
Lähde
Yhdessäkin päivässä on runsaasti tunteja huhuilemiselle, joka tietysti käy villinä. Useammatkin lähteet mainitsevat lisärin nimiehdokkaaksi sellaisen kuin Close Quarters. Battlelogin kautta on onnistuttu kaivamaan tietoa DICE:n palvelimesta, jossa kierrossa on tuntemattomia karttoja ja uusia kulkuneuvoja kuten UH-60 Blackhawk -helikopteri ja M6 Linebacker -ilmatorjuntapanssarivaunu.
Jos Close Quarters -nimi osuu oikeaan, on luvassa jalkaväkipainotteisia karttoja tiiviissä tunnelmissa.
Lähde
Lähde
MAINOS
MAINOS
1
07.03.2012 13:20
#1
miksihän dice lisäisi linebackerin ja blackhawkin nyt kerran alunperin eivät laittaneet kun marinecorpsit eivät käytä niitä.
no, ainahan ne voi lisätä us armyn "factioniksi" ni siinä olisi jotain järkeä.
Team: =FDS=
07.03.2012 13:30
#2
07.03.2012 14:40
#3
07.03.2012 15:09
#4
Team: Paranoia
07.03.2012 15:19
#5
Mielestäni voivat olla tiiviimpiä kenttiä, mutta mielummin muussa ympäristössä kuin ainaisissa kaupungeissa, esim. talvinen metikkö jne.
Tämä. Battlefield 3:sta nimittäin puuttuu kunnolliset lumi- ja viidakkokentät. Bad Company 2:een oli onnistuttu luomaan toimivia karttoja kummastakin ympäristöstä, niin miksei DICE tekisi samaa Frostbite 2:lla? Luulisi, että vieläkin paranneltu ympäristön tuhoutuminen toimisi tiheässä viidakossa todella paljon edukseen.
E: Näköjään vähän lisäinfoa tullut Battlefieldin sivuille. http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
07.03.2012 16:12
#6
Luulisi, että vieläkin paranneltu ympäristön tuhoutuminen toimisi tiheässä viidakossa todella paljon edukseen.
Älä viitsi naurataa. Yksi asia mihin petyin bf3:ssa, mikään paikka ei hajoa niin kuin luvattiin, hajoaminen on oikeastaan vähentynyt verrattuna bc2.
07.03.2012 16:15
#7
Team: Paranoia
07.03.2012 16:27
#8
Luulisi, että vieläkin paranneltu ympäristön tuhoutuminen toimisi tiheässä viidakossa todella paljon edukseen.
Älä viitsi naurataa. Yksi asia mihin petyin bf3:ssa, mikään paikka ei hajoa niin kuin luvattiin, hajoaminen on oikeastaan vähentynyt verrattuna bc2.
Frostbite 2 pystyy todella paljon parempaan tuhoutuvuuteen kuin BC2-moottori (Frostbite 1.5 tjsp), mutta sitä ei voida käyttää, koska kellään ei ole konetta pyörittämään sellaista menoa. Olen itsekin hyvin pettynyt BF3:sen tuhoutuvuuteen, mutta kyllä se saataisiin toimimaan jossakin viidakossa kun suuria rakennelmia yms ei ole niin paljoa.
Uudessa lisärissä luvataan, että kaikki sisätiloissa oleva menee päreiksi ja jokainen pöydänpala jää jalkoihin pyörimään. Saa nähdä mitä siitä tulee, mutta jos se toimii kuten luvattu on, on vielä toivoa paremmasta tuhoutuvuudesta. Jos taas lupaukset ovat samanlaisia kuin ennen julkaisua ja lopputulos nähdyn kaltainen, on Frostbite 2:sta jätetty se paras puoli kokonaan käyttämättä...
07.03.2012 21:12
#9
07.03.2012 22:40
#10
1