Battlefield 3:n viime viikon päivityksessä muutettiin lukuisia asioita, joista yksi näkyvimmistä oli pelaajaa kohti tulitettaessa ilmaantuvan Suppression-efektin voimistaminen. Muutos ei ollut kaikkien mieleen, sillä se tekee kaksintaisteluista yksinkertaisempia, kun ensin ampuvalla on aikaisempaa suurempi etu Suppressionin aiheuttaman epätarkkuuden vuoksi. Osumistarkkuuden merkitys pienenee, kun sinnepäin räiskimiselläkin pärjää. Ei hyvä.
DICE:ltä kerrotaan, että sisäisissä pelitesteissä vaikutus oli hetkellisesti vielä voimakkaampi. Syy sille, miksi efektiä ylipäätänsä lähdettiin muokkaamaan ei ole annettu, mutta Alan "Demize99" Kertzin mukaan pelaajien antaman negatiivisen palautteen perusteella seuraavassa päivityksessä palataan lähemmäs alkuperäistä arvoa.
Milloin seuraava päivitys tulee ja ehtiikö korjaus mukaan Xbox 360:n vielä julkaisematta olevaan päivitykseen; nämä kysymykset ovat vielä vailla vastausta.
Lähde
DICE:ltä kerrotaan, että sisäisissä pelitesteissä vaikutus oli hetkellisesti vielä voimakkaampi. Syy sille, miksi efektiä ylipäätänsä lähdettiin muokkaamaan ei ole annettu, mutta Alan "Demize99" Kertzin mukaan pelaajien antaman negatiivisen palautteen perusteella seuraavassa päivityksessä palataan lähemmäs alkuperäistä arvoa.
Milloin seuraava päivitys tulee ja ehtiikö korjaus mukaan Xbox 360:n vielä julkaisematta olevaan päivitykseen; nämä kysymykset ovat vielä vailla vastausta.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<123>>
02.04.2012 13:17
#1
02.04.2012 13:21
#2
02.04.2012 13:32
#3
02.04.2012 13:32
#4
02.04.2012 13:48
#5
02.04.2012 14:05
#6
02.04.2012 14:09
#7
Ymmärräthän ettei tilanteestasi selviytyminen ole pätkääkään kiinni omasta taidosta? :D
Hyvä pelaaja osaa suojatua ja antaa takaisin hyvästä suojasta taktista suojtulta vihollisen konekkivääripesäkkeeseen ja paeta suojtatulen ansoiosta paikalta. Hyvä pelaaja tajuaa tämän. Myöskin tiimipeli ratkaisee, squadi voisi koostua esim 2 supportista jotka antavat tauotta suojatulta vihollisasemiin ja 2 medickiä hyökkäävät vihollisen poteroihin ja eliminoivat nämä M26Dartia käyttäen.
02.04.2012 14:13
#8
Ymmärräthän ettei tilanteestasi selviytyminen ole pätkääkään kiinni omasta taidosta? :D
Eipä näis uusis peleis tarvi läheskää nii paljo taitoa kuin vanhois.
02.04.2012 14:31
#9
Ymmärräthän ettei tilanteestasi selviytyminen ole pätkääkään kiinni omasta taidosta? :D
Eipä näis uusis peleis tarvi läheskää nii paljo taitoa kuin vanhois.
Kummasti silti 99% bf3:n pelaajista ei osaa pelata, kumma juttu.
Team: -dfn-
02.04.2012 14:40
#10
Toinen ärsyttävä seikka on tuo kaksintaistelujen kääntyminen sille, joka aloittaa tulittamisen ensimmäisenä. Ennen patcia pystyi paikkaamaan hitaammat reaktiot sillä, että kairasi vihollista kylmästi päähän. Nythän toisen aloitettua tulituksen ei osu enää ladon seinäänkään.
Eiköhän tuo pikku säädöillä käänny vielä hyväksi, mutta noita patcheja tuntuu satelevan kovin hitaasti :(
Eipä näis uusis peleis tarvi läheskää nii paljo taitoa kuin vanhois.
Joopa joo, ennen oli kaikki paremmin ja sillee? Oliko vihut parempia vai miksi ennen tarvi niin paljon enemmän taitoa, kuin nykyään.
edit. Ja muutenkin dyydi, kun kattoo tuota sun viestihistoriaa, niin sähän käyt joka ketjussa haukkumassa BF3 paskaksi konsolijonneiluksi. Olet sen verran heikosti noita näkemyksiäsi perustellut, että en täysin ymmärrä, miksi tuo peli noin paljon ahdistaa. Ethän sinä sitä enää omien sanojesi mukaan edes pelaa. Olet ilmoittautunut Valve faniksi, joten onko tämä nyt sitten jotain fanipoikamaisuutta?
02.04.2012 14:51
#11
Eiköhän tuo pikku säädöillä käänny vielä hyväksi, mutta noita patcheja tuntuu satelevan kovin hitaasti :(
Eiköhän tuo seuraava saada ulos pikkasen nopeemmin kuin tämä edellinen, kun ei ole tarvetta tehdä megalomaanista määrää korjauksia.
02.04.2012 15:12
#12
02.04.2012 15:23
#13
Ymmärräthän ettei tilanteestasi selviytyminen ole pätkääkään kiinni omasta taidosta? :D
ja taas "pro" pelaajat heti vinkumassa kun peliä muutetaan entistä taktisemmaksi ja haasteellisemmaksi.
02.04.2012 15:47
#14
Ymmärräthän ettei tilanteestasi selviytyminen ole pätkääkään kiinni omasta taidosta? :D
ja taas "pro" pelaajat heti vinkumassa kun peliä muutetaan entistä taktisemmaksi ja haasteellisemmaksi.
Totta, ärsyttävää kun nämä "claani pelaajat" alkavat heti vinkua jos peliä muutetaan aidommaksi ja enemmän taitoa ja tiimipelaamista vaativaksi.
Team: [KG]
02.04.2012 15:52
#15
02.04.2012 16:01
#16
Muo oikeastaan ärsyttää eniten stingerin/iglan lyhyt etsintäsäde ja se ettei noi dicen puupäät saanu grafiikkavirheitä korjattua ja toi lagiminen tähdätessä on todella ärsyttävää.. Ja 64 servuilla on aika kovia lagituksia myös mitä ei aikasemmin ole ollu. Supressionia toki voi vähentää, mutta en ole kokenut sitä ylitsevuotavan ärsyttäväksi, vielä. Ja ne tankit... pahvitankit...
Itseäkin Stingerin ja Iglan lyhyt range häiritsi aluksi, mutta kun sillä rupesi pelaamaan, niin huomasi, että on se sentään parempi kuin ennen patchia, sillä 1 hit kill.
Grafiikkavirheitä ei itsellä ole. Tosiaan tuo jumalaton tökkiminen, kun liikkuu tähdättäessä on ärsyttävä. Joillakin servuilla sitä ei ole ollenkaan ja toisilla taas todella paha.
Suppressioniin olen itse suht. tyytyväinen.
Team: [KG]
02.04.2012 16:21
#17
Muo oikeastaan ärsyttää eniten stingerin/iglan lyhyt etsintäsäde ja se ettei noi dicen puupäät saanu grafiikkavirheitä korjattua ja toi lagiminen tähdätessä on todella ärsyttävää.. Ja 64 servuilla on aika kovia lagituksia myös mitä ei aikasemmin ole ollu. Supressionia toki voi vähentää, mutta en ole kokenut sitä ylitsevuotavan ärsyttäväksi, vielä. Ja ne tankit... pahvitankit...
Itseäkin Stingerin ja Iglan lyhyt range häiritsi aluksi, mutta kun sillä rupesi pelaamaan, niin huomasi, että on se sentään parempi kuin ennen patchia, sillä 1 hit kill.
Grafiikkavirheitä ei itsellä ole. Tosiaan tuo jumalaton tökkiminen, kun liikkuu tähdättäessä on ärsyttävä. Joillakin servuilla sitä ei ole ollenkaan ja toisilla taas todella paha.
Suppressioniin olen itse suht. tyytyväinen.
Mulla grafiikkavirheitä on omanissa kun joinaa US tiimiin niin se lentohangari AA tykin oikealla puolella luhistuu ja kattotiilet pläräytyy kun korttipakka. Toisen virheen spottasin metrossa kun on veriläiskä seinässä niin se jää ns. "leijumaan ilmaan" eli kun menet sitä seinää vasten missä läiskä on niin se läiskä tulee pelaajan päälle sieltä seinästä (vaikea selittää mut hope you got it) kolmannen spottasin muutamassakin mapissa eli kun nousee portaita jollekkin kattotasanteelle niin niissä on näkymätöntä seinää eli tulittaessa luodit jää tähän seinään vaikka linja viholliseen olisi "puhdas esteistä" ennen tätä ilmeni vaan teheranin isossa sillassa ja muutamassa kaiteessa eri mapeissa..
Team: Paranoia
02.04.2012 16:28
#18
02.04.2012 16:35
#19
Mulla grafiikkavirheitä on omanissa kun joinaa US tiimiin niin se lentohangari AA tykin oikealla puolella luhistuu ja kattotiilet pläräytyy kun korttipakka. Toisen virheen spottasin metrossa kun on veriläiskä seinässä niin se jää ns. "leijumaan ilmaan" eli kun menet sitä seinää vasten missä läiskä on niin se läiskä tulee pelaajan päälle sieltä seinästä (vaikea selittää mut hope you got it) kolmannen spottasin muutamassakin mapissa eli kun nousee portaita jollekkin kattotasanteelle niin niissä on näkymätöntä seinää eli tulittaessa luodit jää tähän seinään vaikka linja viholliseen olisi "puhdas esteistä" ennen tätä ilmeni vaan teheranin isossa sillassa ja muutamassa kaiteessa eri mapeissa..
Voitko ottaa kuvat näistä grafiikkavirheistä (tai niiden sijainnista), niin ilmoitetaan ne eteenpäin DICE:lle. Laita vaikka mulle sähköpostina yonzzu(at)gaming.fi.
02.04.2012 16:36
#20
Suppressionin kasvattaminen oli ihan hyvä veto, jos sitä ei oltaisi ihan noin pitkälle viety. Lisäksi supressionin kantama on nyt liian vahva, mikä aiheuttaa jatkuvan supressionin vaikkapa katua ylittäessä.
Toinen ärsyttävä seikka on tuo kaksintaistelujen kääntyminen sille, joka aloittaa tulittamisen ensimmäisenä. Ennen patcia pystyi paikkaamaan hitaammat reaktiot sillä, että kairasi vihollista kylmästi päähän. Nythän toisen aloitettua tulituksen ei osu enää ladon seinäänkään.
Eiköhän tuo pikku säädöillä käänny vielä hyväksi, mutta noita patcheja tuntuu satelevan kovin hitaasti :(
Eipä näis uusis peleis tarvi läheskää nii paljo taitoa kuin vanhois.
Joopa joo, ennen oli kaikki paremmin ja sillee? Oliko vihut parempia vai miksi ennen tarvi niin paljon enemmän taitoa, kuin nykyään.
edit. Ja muutenkin dyydi, kun kattoo tuota sun viestihistoriaa, niin sähän käyt joka ketjussa haukkumassa BF3 paskaksi konsolijonneiluksi. Olet sen verran heikosti noita näkemyksiäsi perustellut, että en täysin ymmärrä, miksi tuo peli noin paljon ahdistaa. Ethän sinä sitä enää omien sanojesi mukaan edes pelaa. Olet ilmoittautunut Valve faniksi, joten onko tämä nyt sitten jotain fanipoikamaisuutta?
Oon pelannu muutamaa bäfää ja todennu, että bf3 on paskin ja toimii parhaiten konsolilla. Itsellä oli bf3 aluksi hirveetä säätöö samoin kaverillanikin. Konsolil ku ei tuppaa olee mitää origin paskaa. Niin, en pelaa tosiaan enää bf3, kun ei siitä mitää peli-iloa edes saa iha oma mielipide.
Ja ei, en oo valvefani, vaikka satunkin tällä hetkellä pelaamaan niiden pelejä. Voithan sä leimata mut heti fanipojaks, jos oon tätä sun peliä heti vastas. Kumma ku tulee itkut heti, kun kritisoi bugeista jne.
Vanhat pelit oli ja on parempia imo. Tosin en lähtis vanhojen pelien pelaajien tasoa vertaamaan uusien pelejen pelaajien kanssa. Kuiteski näissä uusissa o loppuje lopuks paljo eri ominaisuuksia mitkä helpottaa niitä su frägejen saantia.
Vertailin sit yleisesti vanhoja ja uusia pelejä enkä tätä bf -sarjaa.
Ja durzalle vielä, että voisit ees panostaa noihi su prosentteihi "99 prosenttia bf3 pelaajist o paskoi".
<<123>>