Battlefield 3:n tuottaja Patrick Bach sanoo, ettei DICE tule tekemään joka vuosi uutta Battlefieldiä. Bach toteaa, että se johtaisi lopulta pelisarjan kuolemaan, sillä niin tiukka tahti heikentäisi Bachin mukaan nykyistä visiota sarjasta. Vuosittainen uusi peli pakottaisi DICE:n saamaan uuden pelin valmiiksi alle vuodessa, mikä taas tarkoittaisi toisen studion mukaan tuloa, jolloin peli ei saisi DICE:n hyväksyntää ja sen siten täytyisi olla vain kopio vanhasta.
Kysyttäessä Bachilta, voisiko EA kopioida Activisionin mallin, jossa pelinkehittäjätiimi vaihtuisi joka toisen pelin kohdalla, hän toteaa sen olevan teoriassa mahdollista, mutta melko epätodennäköistä. Siitä ei ole ollut mitään keskusteluja, Bach kertoo.
Bachin ratkaisu onkin, että uusien pelien sijaan keskitytään luomaan paljon uutta sisältöä aiempiin peleihin, isojen lisäosien muodossa. Esimerkkinä hän käyttää Bad Company 2:n Vietnam-lisäosaa, joka ei ollut vain karttapaketti, vaan toi uuden ympäristön uusilla aseilla ja ajoneuvoilla. Se on parempi tapa kehittää pelikokemusta. "Se ei ole uusi peli, vaan uusi väännös vanhasta ja se on mielestäni terveellisempi tapa kehittää koko pelisarjaa, kuin yrittää kiristää viimisetkin sentit siitä irti", Bach kiteyttää.
Lähde
Kysyttäessä Bachilta, voisiko EA kopioida Activisionin mallin, jossa pelinkehittäjätiimi vaihtuisi joka toisen pelin kohdalla, hän toteaa sen olevan teoriassa mahdollista, mutta melko epätodennäköistä. Siitä ei ole ollut mitään keskusteluja, Bach kertoo.
Bachin ratkaisu onkin, että uusien pelien sijaan keskitytään luomaan paljon uutta sisältöä aiempiin peleihin, isojen lisäosien muodossa. Esimerkkinä hän käyttää Bad Company 2:n Vietnam-lisäosaa, joka ei ollut vain karttapaketti, vaan toi uuden ympäristön uusilla aseilla ja ajoneuvoilla. Se on parempi tapa kehittää pelikokemusta. "Se ei ole uusi peli, vaan uusi väännös vanhasta ja se on mielestäni terveellisempi tapa kehittää koko pelisarjaa, kuin yrittää kiristää viimisetkin sentit siitä irti", Bach kiteyttää.
Lähde
MAINOS
MAINOS
<<12>>
04.08.2011 17:37
#21
siis ihan täyttä shaibaa onneks mw3 tulee jokavuosi
trollololololololol
Team: |CPPP|
04.08.2011 17:53
#22
Tässä on sitten varmaan yksi ainoista pelifirmoista jotka eivät ajattele vain rahaa.
Eikä mitään "COD-Every-1-Year-O-Leet!"
DICE ja EA <3
Nimenomaan rahaahan nääkin ajattelevat. He tekevät sen tosin eri tavalla kuin esim. Activision. He varmistavat, että pelisarja kestää pitkään, eikä kuole parissa vuodessa tästä eteenpäin, toisin kuin CoDit ehkä. Jos he tienaavat vielä 10 vuoden päästä rahaa samalla pelisarjalla, niin kyllä siinä alkaa kivat summat tulemaan kasaan, etenkin jos jokainen parin, kolmen vuoden välein ilmestyvä lisäosa/peli myy todella hyvin.
Tässä on sitten varmaan yksi ainoista pelifirmoista jotka eivät ajattele vain rahaa.
VAIN ota huomioon se sana. CODit on tehty vain rahan takia.
No, mun mielestä ainakin CoDit, uusimmatkin, ovat olleet monelle ("oudolle") mieluisaa pelattavaa. :P
04.08.2011 20:48
#23
Team: [013]
04.08.2011 21:10
#24
BC2:Vietnamissa se pelihahmo liikkui helvetisti sulavammin ja ei jäänyt jokaiseen pikku risuun kiinni ja hitboxit rekkaa helvetin hyvin ,mut kartat on anuksesta.
Team: [KJ]
04.08.2011 21:25
#25
Jos EA Ei tekist 100 sims ja needforspeed peliä vuodessa niin vois jäädä vaikka aikaa koodata muutama tuhat bugia/ "ominaisuutta" pois BC2 ja vaikkapa muutaman uuden kartankin.
BC2:Vietnamissa se pelihahmo liikkui helvetisti sulavammin ja ei jäänyt jokaiseen pikku risuun kiinni ja hitboxit rekkaa helvetin hyvin ,mut kartat on anuksesta.
Voisit varmaa ottaa huomioon sen, että simsit,needforspeedit ja battlefieldit ei oo samalta studiolta.
14.08.2011 15:06
#26
Jos EA Ei tekist 100 sims ja needforspeed peliä vuodessa niin vois jäädä vaikka aikaa koodata muutama tuhat bugia/ "ominaisuutta" pois BC2 ja vaikkapa muutaman uuden kartankin.
BC2:Vietnamissa se pelihahmo liikkui helvetisti sulavammin ja ei jäänyt jokaiseen pikku risuun kiinni ja hitboxit rekkaa helvetin hyvin ,mut kartat on anuksesta.
Niin mutta DICE ei ole tehnyt Sims:sejä tai NFS:iä.
<<12>>