Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
psst. Crossoverit (puolipitkät) ja Mountainit on tarkoitettu umpisella ajeluun. Lisäksi (ainakin osalla) touringeista pääsee umpisella. Eli ei siihen työkelkkaa tarvita. Ja vaikka Touringit ovatkin (poikkeuksetta??) puolipitkiä, niin ne eivät aina (riippuu toki kelkasta) pääse umpisella. Tosin poikkeuksiakin on.
Ja kyllä pätkälläkin pääsee. Pitää vaan osata ajaa, kuten aina umpisella ;)
Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
psst. Crossoverit (puolipitkät) ja Mountainit on tarkoitettu umpisella ajeluun. Lisäksi (ainakin osalla) touringeista pääsee umpisella. Eli ei siihen työkelkkaa tarvita. Ja vaikka Touringit ovatkin (poikkeuksetta??) puolipitkiä, niin ne eivät aina (riippuu toki kelkasta) pääse umpisella. Tosin poikkeuksiakin on.
Ja kyllä pätkälläkin pääsee. Pitää vaan osata ajaa, kuten aina umpisella ;)
no tuuppa kuusamoon ajaan pätkällä johonki korkeesee vaaraan tai mehtää jossa pari metrii lunta(mutta ei ollu tänä talvena) ni pätkä jää sinne kiinni ku paska rattaaseen,jauhaa kiinni ellei aja kaasu pohjassa,työkelekka menee koska on mehtään tarkotettu. ei mikään reittikelekka
Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
psst. Crossoverit (puolipitkät) ja Mountainit on tarkoitettu umpisella ajeluun. Lisäksi (ainakin osalla) touringeista pääsee umpisella. Eli ei siihen työkelkkaa tarvita. Ja vaikka Touringit ovatkin (poikkeuksetta??) puolipitkiä, niin ne eivät aina (riippuu toki kelkasta) pääse umpisella. Tosin poikkeuksiakin on.
Ja kyllä pätkälläkin pääsee. Pitää vaan osata ajaa, kuten aina umpisella ;)
no tuuppa kuusamoon ajaan pätkällä johonki korkeesee vaaraan tai mehtää jossa pari metrii lunta(mutta ei ollu tänä talvena) ni pätkä jää sinne kiinni ku paska rattaaseen,jauhaa kiinni ellei aja kaasu pohjassa,työkelekka menee koska on mehtään tarkotettu. ei mikään reittikelekka
Ette haluu tietää millä ajan Kawasaki KX 60 crossilla... Kulkee kyllä mutta on polvet suussa ku sillä ajaa melkein. On ollu suunnitelmissa hankkia 125cc tai 80cc...
Saattaisin ajella, kun sais mopokortin. Pitäisi harjotella niitä kysymyksiä, liikennemerkkejä ym. mutta siitä ei tunnu tulevan yhtään mitään... Sanon kokoajan itselleni että: "luen huomenna", seuraavana päivänä: "joo luen sit illalla" illalla: "no ehtiihän ensi viikollakin" ja sitä rataa jatkuu...
PS: Varmaankin pelkään epäonnistumista vaikka ainahan voi mennä uudestaan...
Joops ei tosta testistä kannata stressiä ottaa. Kysymykset on ihan perus kamaa, eli niistä selviää ihan tavallisella järjellä jos nyt vähänkin liikennesäännöistä tietää..
Ja TÄÄLTÄ teet noi harjotukset ni niillä luulis pärjäävän. : )
<<12>>
14.04.2007 09:31
#21
14.04.2007 10:12
#22
Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
14.04.2007 10:25
#23
14.04.2007 10:48
#24
Team: pokemon|
14.04.2007 10:53
#25
Team: n0life
15.04.2007 19:56
#26
Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
psst. Crossoverit (puolipitkät) ja Mountainit on tarkoitettu umpisella ajeluun. Lisäksi (ainakin osalla) touringeista pääsee umpisella. Eli ei siihen työkelkkaa tarvita. Ja vaikka Touringit ovatkin (poikkeuksetta??) puolipitkiä, niin ne eivät aina (riippuu toki kelkasta) pääse umpisella. Tosin poikkeuksiakin on.
Ja kyllä pätkälläkin pääsee. Pitää vaan osata ajaa, kuten aina umpisella ;)
15.04.2007 20:00
#27
Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
psst. Crossoverit (puolipitkät) ja Mountainit on tarkoitettu umpisella ajeluun. Lisäksi (ainakin osalla) touringeista pääsee umpisella. Eli ei siihen työkelkkaa tarvita. Ja vaikka Touringit ovatkin (poikkeuksetta??) puolipitkiä, niin ne eivät aina (riippuu toki kelkasta) pääse umpisella. Tosin poikkeuksiakin on.
Ja kyllä pätkälläkin pääsee. Pitää vaan osata ajaa, kuten aina umpisella ;)
no tuuppa kuusamoon ajaan pätkällä johonki korkeesee vaaraan tai mehtää jossa pari metrii lunta(mutta ei ollu tänä talvena) ni pätkä jää sinne kiinni ku paska rattaaseen,jauhaa kiinni ellei aja kaasu pohjassa,työkelekka menee koska on mehtään tarkotettu. ei mikään reittikelekka
15.04.2007 20:00
#28
Mopot ei kiinnosta, mutta mönkkärillä (Suzuki 400 ja Honda 300) olen ajanut, ja tietty kelkalla tullut pari tuhatta mittariin :)
ps. Kuinka moni ajaa umpisella kelkalla? se on just hauskinta
tottakai sitä umpisella... mutta jos paljo lunta on ja ei hankea ni pitää olla sopova kelkkaei mitään pätkä kelekkaa vaan työkelekka
psst. Crossoverit (puolipitkät) ja Mountainit on tarkoitettu umpisella ajeluun. Lisäksi (ainakin osalla) touringeista pääsee umpisella. Eli ei siihen työkelkkaa tarvita. Ja vaikka Touringit ovatkin (poikkeuksetta??) puolipitkiä, niin ne eivät aina (riippuu toki kelkasta) pääse umpisella. Tosin poikkeuksiakin on.
Ja kyllä pätkälläkin pääsee. Pitää vaan osata ajaa, kuten aina umpisella ;)
no tuuppa kuusamoon ajaan pätkällä johonki korkeesee vaaraan tai mehtää jossa pari metrii lunta(mutta ei ollu tänä talvena) ni pätkä jää sinne kiinni ku paska rattaaseen,jauhaa kiinni ellei aja kaasu pohjassa,työkelekka menee koska on mehtään tarkotettu. ei mikään reittikelekka
15.04.2007 20:15
#29
15.04.2007 20:39
#30
Team: =PFK=
15.04.2007 20:47
#31
Team: #sELImAQ
15.04.2007 21:15
#32
hyvin on tähän asti pelittäny ja muutamia pikku sähkövikoja tullu vastaan.
Team: [5p5]
15.04.2007 21:23
#33
Team: #sELImAQ
15.04.2007 21:29
#34
Saattaisin ajella, kun sais mopokortin. Pitäisi harjotella niitä kysymyksiä, liikennemerkkejä ym. mutta siitä ei tunnu tulevan yhtään mitään... Sanon kokoajan itselleni että: "luen huomenna", seuraavana päivänä: "joo luen sit illalla" illalla: "no ehtiihän ensi viikollakin" ja sitä rataa jatkuu...
PS: Varmaankin pelkään epäonnistumista vaikka ainahan voi mennä uudestaan...
Joops ei tosta testistä kannata stressiä ottaa. Kysymykset on ihan perus kamaa, eli niistä selviää ihan tavallisella järjellä jos nyt vähänkin liikennesäännöistä tietää..
Ja TÄÄLTÄ teet noi harjotukset ni niillä luulis pärjäävän. : )
15.04.2007 21:31
#35
Team: Gladi*
15.04.2007 22:02
#36
15.04.2007 22:58
#37
Tollasel Suzuki GSX-R 600-moottoripyöräl tekis mieli ajaa Hintaaki sil kertyy reilut 15 000 euroo
Niin ja linkistä löytyy 1000cc gsr. :D
Team: Z-Partio
16.04.2007 00:35
#38
Team: =SVP=
16.04.2007 02:51
#39
Team: =PFK=
16.04.2007 07:07
#40
Tollasel GSX-R 1000-moottoripyöräl tekis mieli ajaa Hintaaki sil kertyy reilut 20 000 euroo
Niin ja linkistä löytyy 1000cc gsr. :D
Katos vaa No sit' suuremmalla syyllä kyllä tolla ainaki kelpais ajaa
Edit: Hinta muutettu
<<12>>